birmavihikayesi Gulonuz peki bebeğiniz doğum kanalına girmiş mi Benim doktorum hiç bir şekilde böyle bilgiler vermiyor O sezeryan istiyor ben normal doğum
Nergis0 Ben de 37de gittim yumuşama var açıklık yok kanala girmemiş dedi şimdi 38+1 çarşamba kontrolüm var bakalım ne diyecek. Karnin düşmemiş diyor görenler 🙄
Gulonuz Nergis0 beni görende karnın çok düşmüş diyor ya benimde çarşamba kontrolüm ama sancım olmazsa ctesi gidicem