flawles Merhaba hanımlaar. 35.haftamdayım kızıma isim bulamıyorum bulsamda sürekli değişiyorum 🙈 bu işin bu kadar zor olduğunu tahmin etmemiştim herşeyi tamam adı yok kızımın 😋 Son olarak Dolunay Kayla ismini karar verdim sizce nasıl 😍
NekwaSultan flawles Kiza dolunay bir de kayla ikisi de erkek ismine benziyor.. Hem soylenisi zor çocuk içinde herkes içinde Mehtap da dolunay demek malum o daha iyi bence.. Bilmiyorum bana hitap etmedi..
SenHepMercimekOlarakKalacaksin flawles cok uzun olmus canim cocuk ilerde zorlanir bence ya tek isme dusurun ya da baska isim belirleyin
Mavi1 flawles bana söylenmesi zor geldi, kayla ismi kayra’nın çakması gibi 😊 içinize sindi mi ? sadece dolunay olsa daha şık durmaz mı?
flawles Mavi1 aslında sinen kayla ismi çokta sevdiğim bir ism amcamın kızındada var anlam aynı yazılış farklı onunki kaila çokta tatlı duruyor söylerken falan kaylada netim dolunayı değişebiliirm 😊
Efuchama flawles soyadınız kısaysa iyi ama uzun soyadınız varsa çocuğa eziyet oluyor valla uzun ad soyad 😥