Zzeynep1 Kızlar geçen hafta çatı muayenesi oldum açılma yoktu. Cumarteside nstde sancıların baslamış dedi doktor dünden beri karnım kasılıyor bi yre toplanıyor sivriliyor acaba doğum mu olcak🥲
Ozge2805 Zzeynep1 bende valla 39+0 ara ara iyi agrılarım geliyor daha nişanda gelmedi bekliyorum bakalım