elfmoom bugün doktora gittim, plasenta zaten bebeğimin üzerinden geçiyordu bugün muayenede bebeğin kafasının önünde olduğunu söyledi doktorum. başına gelen var mı? neler yaşadınız nasıl geçti süreciniz?
gldn065807 elfmoom ben az önce yutube de kagan kocatepe diye doktor var canlı yayin açmış öncesinde böyle bir soru geldi aşağıda olmadığı sürece sorun olmuycani söyledi bilemiyorum doktorun bisey demedimi
Mom3834 elfmoom benim öyleydi 17. Haftada normal konumunu aldı. Merak etme yüzde 70 kiside öyle oluyor :))
elfmoom irem tıbbi terim söylemedi, sadece bebeğin eşi önde dedi çok bilgi veremedi muayenede bayağı canım yandı çok anlayamadım
elfmoom Mom3834 biz de 18. haftadayız balımm, en başından beri hep yüzünün ordaydı zaten bugünde doktor böyle söyledi 🤷🏼♀️ hiçte bilmiyorum bu konuyu
Mom3834 elfmoom 32. Haftaya kadar süresi var yat sürekli ayaklarını dikerek, bişey kaldırma itme çıkıyor 🙈
Cicilibicili elfmoom benim de önde konumluydu. Tek kötü yanı ultrason fotoğrafları bulanık çıkardı🥲 bir de hareketlerin şiddeti biraz daha az oluyor. Onun dışında herhangi sağlıksal bi sıkıntı olmuyor merak etme🌸
elfmoom Cicilibicili aa öyle mi 🥰 benim hiç bilgi sahibi olmadığım bir konu, internetten bakıyorum ama yüzeysel bilgiler var. ben direk yaşayan ve tecrübe edinen kişilerden bilgi almak istedim🤍inşallah sıkıntısız geçer ve sağlıkla kucağımıza alırız💓
Cicilibicili elfmoom inşallah sağlıkla kavuş miniğine☺️ Haftan da erken belki yeri bile değişir, değişmese de dediğim gibi sıkıntılı bi durum yok için rahat olsun 🌸
elfmoom melekylmzr benim pıhtılaşma sorunum var acaba normal doğuma engel mi ya da bebeğe riskli mi? canımın acısından soramadım doktora
Belacivciv elfmoom Aşağıda olmadığı sürece sıkıntı değil diye biliyorum ama sıkıntılı bir durum olsa doktor daha fazla bilgi verirdi aslında, korkma sen☺️
elfmoom Belacivciv çok konuşamadı o da gerildi bayağı, çok ağladım vajinal muayenede çok canım yandı🤷🏼♀️ söylediği şey sadece yatacaksın