Seymik 37+3 deyim dün bir leke geldi kahverengi karnımda da regl gibi ağrı var kasıklarımda da ama rahatsız edici değil. Hala diyorm nişanım değil de baska bişey olabilir mi 😂 hatta sonra ertesi gün yine geldi lekeee birazcık 🙄
Seymik @"Tugce-ylds peki suan sancım yok nişansa doğumum yakın demek ki bu haftalarda sürer mi acabaaaaa