Bilecik11 Diyarbakır, Şanlıurfa ve Batmanda gidip memnun kaldığınız ilgili perinatoloji uzmanı varsa isim ve fiyat verir Misiniz 💜
Cylnsms Bilecik11 Çarşamba günü Diyarbakır Memorial Hastanesi’nde perinatalog Dr. Barış Boza’ya randevum var . Bakalım memnun kalacak mıyım .. kurum indirimi ile 430 TL fiyat bilgisi aldım
Bilecik11 Cylnsms muayene sonrası da yazar mısınız lütfen 💜 birde kurum derken egm MEB gibi mi özel şirket mi 💜
Kubra3344 Diyarbakır perinatolog DR Ece öcal çok memnun kaldım ikiz gebeyim her bebek için 500 TL ödedim
Eymirinannesi Bilecik11 siz şu an çalışmazsaniz bile eşiniz bir kurumda çalışıyorsa faydalanirsiniz indirimden
Bilecik11 Cylnsms neyse sen gitte Bi bakalım beğenirsen arar fiyat alırım bende ☺️ Şırnak silopiden gelcez bakalııııımmmm
Esrabahar Bilecik11 bende Ece ocala gittim kesinlikle ona gitmelisiniz çok ilgili her şeyi tek tek anlatarak gösteriyor en az 1 saat suruyor
3melekprensesannesi Bilecik11 abartısız ece öcal çok iyi herşeyine bakıp sizede gösterip anlatıyor cd ve renkli ultrason resmini veriyor izin sürüyor lavabo odasında var tok gidin bisküvi kek falan da götürün yanınızda bebeğinizi daha hareketli görebilirsiniz benim kızım Kndini göstermiyordu ara veriyorduk 1.5 saat sürdü bizim .tekli 500 tl .ikiz gebe 900 tl aliyor. Çok memnun kaldım 👍👍
Cylnsms Bilecik11 Evet son attığım postu okursanız orda her şey yazıyor . Barış Boza’yı önermiyorum . Ece öcal yada Ahmet yalınkaya ikisinden birine gidin. Ben ikinci bir perinatalog olarak Ahmet hocaya gittim memnunum
Bilecik11 Annenaz Esrabahar 3melekprensesannesi Komşum da geçen yıl ona gitmişti. Demekki hala en iyisi o ☺️ kaçıncı haftada gittiniz anneler ❣️