Yeniannee25 sedaanne2021 Serrammm Bende bugün yaptırdım 1 tüp kan aldılar sonucu henüz çıkmadı ultrasonda ense kalınlığı vs görseydi söyler miydi doktor sonuçtan önce acaba ?
Sinem_20 sedaanne2021 ultrasonla ense kalınlığına baktı burun kemiğine baktı kan verdim henüz sonucu almaya gitmedim cuma gidicem
mutlufatos19 sedaanne2021 doktora gidiyosun çocuğun ense kalınlığına felan bakıyo sonra soruyor ikili test yaptıralımmı diye yaptırırsan kan alıyorlar sadece ama sonucun çıkması 10 gün felan sürüyor
Serrammm Ben 3 hafta önce yaptırmıştım ultrasondan bebeğimin ense kalınlığı ve burun kemiğine bakılıp Benden kan aldılar çok şükür normal çıktı şimdi 17 Hf da 3 lü tarama yapılacak aynı işlemler yapılacakmış
Yeniannee25 Serrammm birde 2li test temiz çıkarsa 3 ve 4lü teste gerek kalmıyomuş diye okumuştum yaptırmak mecburi mi acaba :)
mutlufatos19 Yeniannee25 valla doktoruna sor canım burda bazısı öyle diyor ama doktorun en doğrusunu bilir ben ikiliyi yaptırdım 4lüyüde önerirse doktorum yağtıracam
Serrammm Yeniannee25 mecbur değil ama öneriliyor gebelikte ne varsa yaptırmayı düşünüyorum 😊 özel doktora gidiyorum ayrıca
minikanneyaso Yeniannee25 hayır değil ben yaptırmadım. Çok şükür 2 li normal çıktı detaylı ultrasonda da bi sıkıntı görünmedi o yüzden 3 lü 4 lü yaptırmadım ben
Yeniannee25 Serrammm benimde baktı ama sorun yok vs demedi yani ultrason da görseydi ense kalınlığının fazla olduğunu sonucu beklemeden söyler miydi acaba onu merak ettim canım
Yeniannee25 mutlufatos19 Serrammm bende yaptırmayı düşünüyorum 2liyi yaptırdım zaten ama etrafımda doktorların bu test sonuçlarında gereksiz yere o kadar olumsuz şeyler söyledikleri hamişler oldu ki ve doğum yaptıklarında çocuklarında hiç problem yoktu. Boşuna kafamın bulunmasından korkuyorum sadece 🤗
Serrammm Yeniannee25 2Li testtete aynı durum yaşayan çok gebe oldu aklımda kalacağına olu veririm diyorum hayırlısı ya güzel dualarla gidiyorum kontrollere inşallah sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz 😊
mutlufatos19 Yeniannee25 söylerdi bence tabi öyle ama benim yaptırmamdaki amaç eğer olumsuz bi durum varsa hazırlıklı olmaktı ona göre eğitim almakti ama çok şükür bi sıkıntı çıkmadı
aysefatma12 Bende yaptırdım perşembe günü, ense kalınlıgını öltctüler, benden kan alıp sonuclarıda cıktı hatta bugun yaptırabilirsiniz bence özelde daha erken cıkıyor diye biliyorum 4. Gunde cıktı😊