prensesafra1_ canım sende test yaptır. 26 ncı haftada eşim covit oldu. Bende herhangi bir sıkıntı olmadığı halde temaslı olarak test yaptırdım pozitif çıktım. Ertesi gün mide bulantısı ve kusma başladı. 3 gün yemek yiyemedim ve kusmaya devam ettim. Ama hamilelikte kullanılan multivitaminler bizi koruyor diye düşünüyorum. Bebeğim hiç hastalıktan etkilenmemiş şuan 36+2 deyim. Ama eşimi kaybettim covit nedeniyle o yüzden şeker ve tansiyon problemlerim başladı üzüntüyle. 10 gündür yatıyorum evde 38 haftalık olunca sezeryan olacak. Rabbim bebeklerimize sağlık versin