Burcuuu06
Oncelikle cok acimasizca yorum yazanlari kiniyorum yazik kadin dayanismasi diye bisey kalmamis. Benimde 5 gun yogun olup parca dusurmekle birlikte yaklasik 3 hafta ara ara kanamam oldu. Proluton igne verdi doktorum 3 gunde bir vuruldum sonra haftada bire dusurdu. Kanamam cok sukur kesildi fakat kese etrafinda kanama yoktu ve bebegin kalp atislari gelisimi iyidi. Mutlaka doktorun igne yazmali yoksa doktor degistir kanama gercekten onemli bisey ve ignenin cok faydasi var. Umarim en kisa surede atlatirsin ve saglikli bisekilde gebeligin devam eder🙏🏼