aysesakaryaa Meraba suan 12. Haftayım bugün doktorum %60 70 kız dedi böyle kız diyip cinsiyet değişen oldu mu ?
Koi aysesakaryaa bana da aynısını dedi doktor 12. Haftamda gittim %80 kız dedi neye göre söylüyorlar acaba 1 ay sonra net söylerim dedi