-Selma- Az önce uzun bi yürüyüş yaptım 4-5tane de hurma yedim belime bi agrı girdi dogum sancısı mı acaba 37+5 olduk merak ettim kızm mı geliyor ama girip girip cıkmıyor devamlı agrıyor belim 🤗
Tugce-ylds -Selma- canım 37+3 üm bugün bende öyle yürüdüm yarım saat şuan bel ağrım var geçmiyor devam ediyor öyle 😄
Sedaakgulx -Selma- bende 37 deyim yürüyünce benimde öyle oluyo hatta sancılar gelip gidiyo bel ağrısının yanında.dr gittim doğum sancıları değil dedi bebek iniyo ya baya ondan heraldd
Tugce-ylds -Selma- inşAllah canım ama benim doktorum bel ağrısı devamlı olur artık dedi bebek ağırlaştığı için Baskı yapıyor dedi karnına adet ağrısı gibi vurmuyorsa şuan sorun yok 😊