Kızlar doktorum sezaryen sonrası hemen korse takabilirsin dedi ama ben 18 gün oldu takmadım takamadım 1 kez denedim çünkü ağrıdan falan değil kaşınıyorum rahat edemiyorum takmasam olmaz mı ? 😂 göbeğim çok az var belki de korse taksaydım oda kalmazdı ama takamıyorum