Mnlya canım benim bulantılarım çok oldu eve giremez, odalarda geçemez oldum her yerden bi koku geliyor gibiydi. Öğürerek her yerden çıkıyordum insanın yatağı da kokar mı🙄 evden tiksindim resmen yemek yapamadım hiç ama ilaç da almadım geçecekti elbette sürekli başucumda kraker, beyaz leblebi, sarı leblebi, ekmek ile bastırmaya çalıştım çok şükür ki geçti . Şuan 14+5 yok denecek kadar az şükürler olsun .. Darısı sana inşallah