Esrabahar benim haftam geç olduğu için serklaj yapmadı doktorum 24. Haftada öğrendik 25 mm’di uzunluk. Serklaj olanlar benden bi tık daha şanslı bence en azından dikişin tuttuğunu biliyorsun😌 Ben aman suyum mu gelicek, nişanım mı gelicek, açılmam mı olucak diye diye 34’e geldim çok şükür. Rahim ağzı uzunluğum maalesef onca ilaca rağmen hiç uzamadı hatta son iki kontrolde 22 mm’e bile düşmüş🥲 Kendini üzmemeye çalış strese sokma her şeyden önemlisi, ben bu dönemde gerçekten çok üzüldüm çok ağladım ama bir şekilde geçti gitti, artık kucağıma alıcağım günü bekliyorum sabırsızlıkla🙏🏼