0316umut Bugün düşüklerim nedeniyle rahim filmi çektirdim ve cok şükür tüplerim açıkmış.Brnim gibi tüpleri açık olanlar rahim filmi çekildikleri ay hamile kaldiniz mi yani tüpler acık olsa bile çekildiği için faydasi oluyor mu
Aurora_ 0316umut bende çekileceğim düşüklerden dolayı. Benimde merak ettiğim bir konu üstte kalması için yazdım inşallah cevap alırız
Sureyya1 0316umut filmdrn sonra cok gebe kalan var ama malesef bana nasib olmadi rahim seklim anarmol ama sizin olabilir gebelik sansi artiyo cunku
Zeyfey20 @“0316umut”# bebeğimi 2aylıkken kaybetmiştim 1yıl boyunca olmadı sonra doktora bana tüp bebek falan dedi bide çikolata kistim vardı hamile kalmam mücize demişti pislik doktor sonra özle gittim rahim filmi çektim 2ay içinde hamile kaldım
Alomelo Nisanın başında çekildim mayıs başı hamile olduğumu öğrendim, inşallah en kısa zamanda size de nasip olur.