Sulee_ Emzirirken lohusayken boyatan varmı bir sakıncası varmıdır kuaföre gidip saatlerde duramam diye düşünüyorum evde ya iyi bir markayla yada doğal boyayla kendim boyayım diye düşünüyorum
Bebek4545 Sulee_ merhaba nette araştırdığım kadarıyla boyanın içindeki kimyasal anne sütünden geçemeyecek kadar büyük olması sebebi ile boyanabilir yazıyordu ben boyamayi düşünüyorum şahsen