EgeAlya
Eşimin vücudunda hiçbişey çıkmadı, bir rahatsızlığı olmadı. Benim de vücudumda herhangi bişey çıkmadı. Sadece hpv pozitif olduğu dönemde akıntım çoktu. Onun için doktora gittiğimde öğrendim hpv yi de. Başka bir rahatsızlığım olmadı.
Sizde bunla ilgili bir belirti yoksa endişelenmenize gerek yok. Benim önceden pozitif çıktığı için test yaptı doktorum. Hpv çoğu kadının hayatının bir döneminde kapabilecepi bir virüs.Bağışıklığın düşük olduğu dönemde ortaya çıkıyor. Vücut kendi kendine yok edebiliyor. Ben de herşey normal şu an şükür.