Ben Bi 11 haftalıkken gittim doktora o kadar hareketliydiki doktor boy ölçümü bile yapamadı sonra cinsiyet için KesiN olsun diye biraz bekliyim dedim tam gidiceğim hafta maalesef korona oldum 😥 ve onuda atlattık şimdi oldu 17 haftalık haftalardır ben cinsiyeti için sabırsızlıkla bekledim gel görki benim bebeğim bugün kendini göstermedi. Çünkü 2 gündür çok yürüdüğüm için hanımefendi yada beyefendi çok yorulmuş kendini toplamış doktor 1 hafta hep dinlen yorulma Bi daha gel dedi. Yaa duydunuzmu bebeğimin yaptığını 😅 annesinin sabrını sınıyor şimdiden
1 hafta sonra gittiğimde göstermesi için tavsiyeleriniz varmı acaba?