Nilerkanc valla benimde ilk çocuğum , kafam karışık . risk bizde de var , o yüzden azar azar 0, 0-3, 3-6 aldım zıbın atlet pijamalarını. çünkü kışın doğucak ve genelde evde olucaz. güzel kıyafetleri 3-6 aldım az aldım ama, emin olamadım çok almadım. doğduktan sonra büyürse alırız 🥲 nasıl olsa ilk aylar halloldu ama bende soru işaretleriyle geziyorum malesef 😅