Fulyaaa1 AyseBasat hiç tüketmiyorum kahve ve çay hamilelikten kaynaklı çarpıntım var doktorum yasakladı. Zaten de sevmezdim sorun olmadı 😂
incisu AyseBasat ben çayı çok açık tüketiyorum kahveyi de süt tozuyla tüketiyorum arada jacosb olarak bi zararı olacağını düşünmüyorum
Hilalkhrmn417 AyseBasat biri gelirse tüketiyorum.. 1fincan zaten doktorlarda diyor iç ama aşırıya kaçma
nvn-mutlu AyseBasat nescafe normalde de tüketmiyorum ama hergün 1 fincan türk kahvesi içiyorum ama bir çay tiryakisi olarak günde bir demlik çay içiyorum 🤭
AyseBasat Bende bu ara sütlü kahveye taktım bu hafta her gün 1 fincan içmeye başladım da tereddüte düştüm 🙈 içim rahatladı teşekkür ederim ☺️