Merhaba kızlar günlerdir gecmeye gripten sinuzitteen bahsetmistim forumlarında bugün dayanamadım doktora gittim tahlil sonucu crp çok yüksek olduğunu söyledi koronadan da olabilir diyerek test yaptı. Korona değilsem bu enfejsiyondan nasıl kurtulacağım başına gelip ilaçsız atlatan var mi ?