Kızlar mrb ben 7haftalık gebeyim keseye göre kalp atışlarını dinledik bugün doktor ultrason a baktı bebek gayet sağlıklı sıkıntı yok dedi ama bir gafta önce kan fln vermiştim anti rubella yüksek çıkmış o tahlilde doktor sorun yok demişti başka doktor a geldim oda kızamık geçirmiş olabilirsin veya eskiden dedi eğer 3ay içinde geçirdiysen bebeği alabiliriz dedi daha önce yaşayan var mı bu durumu