sehrengiz_8 Serapvtnsvr 21+6 yım yarın 22 olacağım hareketlerimiz biraz daha belirgin özellikle öğlen 11-12 arası hep aktifleşiyor büyük ihtimalle o zaman uyanık oluyor 😀😀
Bsrahb Serapvtnsvr iki gündür daha bir hareketlendi sanki uzun sürüyor normalde pıt diye bi tane vuruyordu şimdi dalgalanma şeklinde olmaya başladı.Kendimde sabahları uyandığımda sırt ağrım oluyor onun dışında iyiyim
Birmelekbiranne Serapvtnsvr Çok şükür iyi gidiyoruz bu gün biraz az hareket etti yada ben pek dikkat etmemiş olabilirim çünkü uyudum 🤭