Merhaba ben gebelikten önce tüy sorunum için lazere gidiyordum gebe kalınca lazerim yarım kaldı zaten doktorum gitme ya jilet ya ağda dedi
Ağda inanılmaz canımı yakıyor,
Jilet de günlük temizlik biliyorsunuz.
Benimle aynı sorunu yaşayan doğum gelince son dk tüy problemini halleden var mı varsa o sancıda nasıl hallediyorsunuz ya da halletmeyi planlıyorsunuz