bigelincik Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim her şeyden tiksinmiş durumdayım mide bulantılarım çok fazla her an kusmaya hazırım. Ve çalışıyorum bu yüzden de daha fazla zorlanıyorum siz neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor bulantılarınız
ressamistanne bigelincik ben 1 aydır evde istirahat halindeydim kanama olmuştu da 14. Haftadayım şimdi. Haftaya da işe başlıca bel ve sırt ağrısı oluyor çok oturunca uzanmam gerek hep napıcam bilmiyorum
Bidinannesi bigelincik geçmiyor 19+1 deyim ne iş yeri acıyor ne bulantım geçiyor prilam kullanıyorum yine onsuz hiç duramıyorum iş yeri de acımıyor sırt bel ağrısı çok fazla uzanma isteği çok fazla keşke evde hamilelik geçirenlerden olabilsek
Gizgizgiz bigelincik ben eskiden çalışıyordum da sonra çıktım hamilelikten hamilileğe değişir ama ilk üç ay çok zor geçti benim çalışamazdım gibime geliyor
Nurakin077 bigelincik 8+6 dayım bulantılarım çok şiddetli olmasada var ama 2 gündür bel ağrısı çekiyorum oldukça zorluyor beni işe yeni başladım hamile olduğumu bilsem başlamazdım 🤦♀️
bigelincik ressamistanne Geçmiş olsun 🙏🏻 Gerçekten şuanda bile bütün gün oturunca belin ağrıyor biraz dinleneyim desen mümkün değil Allah yardımcımız olsun hamileyken çalışmak çok zormuş 🥺
bigelincik Gizgizgiz iyi ki çıkmışsınız hiç bi şey bizden önemli değil de ben de kamuda çalışıyorum 24.haftamı beklemek zorundayım o yüzden katlanıyorum 🥲
ressamistanne bigelincik sizin 1 ayınız kalmış izne benim daha 2 ayım var.. 2 ay rapor da alamam bilmiyorum inş zorlanmam
Nurakin077 bigelincik malum bebek masrafları bir süre daha katlanmayı düşünüyorum idare edebildiğim kadar edeceğim allah hepimizin yardımcısı olsun ama. eğer bir yerde tak ederse idare etmeyi daha fazla düşünmeye bilirim şimdilik idare ediyoruz gibi