Merhaba sevgili anneler ve anne adayları ben doğum için kayınvalidemin yanına geldim burada gittiğim doktor sadece sezeryan yapıyor ve acil bı durum olmadığı zaman sadece cumartesi günleri yapıyor benim sorum doktorla konuşsam eğer 37+5 de doğum yaptırırmı şuan 35 haftalık gebeyim ama bebeğim 1 hafta önde suyu fazla kordonu dolanik ve ben çok sancı çekiyorum onun icin 39 40 lari beklemek istemiyorum doğum yapanlar benimle tecrübelerinizi paylasirmisiniz lütfen 🙏🥰