analaka herkese merhaba bacıkolar🤗 37.haftamin icindeyim bebegim kanala yaklasmis ama girmemis henuz ilk gebeligim, kanala girmesi icin ne yapabilirim? Sizler neler yapiyorsunuz? eger kanala girmesse normal dogum olmaz mi yardimci olurmusunuz