Meyraa-34 Tüm öneri veren annelere teşekkür ederim aklımıza gelen isimlerden açıkçası aralarından seçicez artık ne zormuş isim vermek😂
annesinin_beybisi Selin12- herkes aynı değil bence benim tanıdığım bir efe var ana sınıfında çalışırken öğrencimizdi cok akilli ve cok uslu bir cocuktu suan lise 1 e gidiyor çok olgun bir delikanli