37+1 im hafif sancılarım çıktı ama hiç açılma yok ve alttan muayene oldum doktor bebeğin daha baya geride olduğunu söyledi . Bebeğin suyu az olduğu için çarşamba günü sezeryana almayı öneriyor 2 haftadır takipteydim suyunda düzelme olmadı acaba suni sancı alsam açılma olur mu ya da açılma olamsı için 2 günde ne yapabilriim