Dlrsdzynpzll Arkadaslar onceki aksam sizlerden sezeryana giderken dua istemistim. Hamd olsun cok guzel bir sezeryan gecirdim dün sabah kizım dogdu hamd olsun. Darisi tüm bekleyenlere yanliz halsizliginden suphelendik kaninda mikrop cıktı suan hastanede antibiyotik tedavisine baslandı. Onu birakip gelmek cok zordu ama sağlik olsun diyoruz. Surekli sutumu sagiyorum sizlerdende bebegim Zülal Hafsam icin dua etmenizi istiyorum. Dogumumuda en musait zamaninda yazmayi istiyorum. Allah herkesin yardimcisi olsun.
Gulbicil Dlrsdzynpzll geçmiş olsun canım şükür kavuştun bebişine 🙏 yanlız gebeliğin boyunca senin kanındada enfeksiyon varmıydı ?
Mercimegimm Dlrsdzynpzll gecmis olsun canim üzülme insallah tez zamanda sag salim evine dönecek güzel kızın🙏💗
Mervenurdogu İnşallah sağlıklıca evine gelsin prenses rabbim birdaha yaşatmasın böyle problemler Allah yardımcınız olsun 💕
Dlrsdzynpzll Gulbicil ara ara vardi ama doktor cok yuksek degil diyodu olacagı varmis diyoruz cnm Allah beterinden korusun