Merhabalar 37 haftalık gebeyim ve kansızlık sorunum var ikinci gebeliğim benim gbi kansızlık sorunu olupta normal doğum yapan var mı ne yaparsam yükselmedi kanım ve şuan hiçbir ilaçta kullanamıyorum haplar yan etki yapıyor başka da ilaç vermiyorlar. Kansızlık sorunu olanlar ne yaptılar acaba kızlar lütfen bakın.