Mirzaveben
Merhaba kizlar 38 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardi sancim yok açıklığımda yok doktorum persembe akşamına kadar burda olmayacağını söyledi bende sanki o gidiyor ya doguracakmisim gibi hissediyorum korkuyorum doktoruma cok güveniyorum o olmazsa nasil doğururum diye düşünmeye bile basladim stresten doğurmazsam iyidir dua edin oglum biraz daha sabretsin😞😞😞