dundarrmervee Kızlar özel sektörde çalışıyorum. 22 ekimde doğum 32.hafta için izin alabilirim ama 600 iş günü dolması için Kasım başında raporumu yazdırmak istiyordum. Bu çalışabilir raporu almam gerekli mi yoksa yeni ay içinde gitsem yazar mı doktorum raporu??
Cansudkmts Bende özel sektördüm çalışıyorum ve doktorum bana 32 haftadan önce veremem dedi doğum iznini ama bence araştırın ben daha önce idari izne çıkmıştım özel sektör diye çıkardılar
Aysembn Çalışabilir raporunu tam olarak 32 ye girdiğinde almalısın yoksa günlerin boşa sayiliyormus 4 aylık izninden düşüyormuş bn öyle duymuştum