Bi teoriye göre 7-8 haftalık karından ultrasonda bebek kesenin sağ tarafına yakınsa kız sol tarafına yakınsa erkek oluyormuş.Çok baktım çoğu doğru çıkıyo 😍 Cinsiyeti bilen anneler sizin bebeğinin kesenin ne tarafındaydı ve cinsiyeti ne tutucak mı merak ettim 🌸