Zumraasel İkinciyi 15gun önce kucağıma aldım ilk cocugum şu an 4.5yasinda şimdilik aşırı kıskançlıgi yok hde biz o kıskançlığı yaratmiyoruz çocuğa sorarak seviyoruz öpüyoruz yani ikinci sadece emzirme altını değiştirme gaz cikarma haricinde kucağımıza almıyoruz önceden kardeşinide sevicez ama seni daha çok seviyoruz diyorduk şimdi ise kardeşimi az sevmeyin beni sevdiğiniz gibi sevin diyor bu biraz anne baba cevredekilerin yaptıklarıyla alakalı bence