gulsumm1 kesinlikle yaptırın, en ince detayına kadar inceliyorlar bebeği. Zaten bu haftadan sonra Allahtan gelen kabulüm, aldırmam diye düşünüp yaptırmak istemeyen arkadaşlar oluyor. Allahtan gelen hepimizin kabulü tabi ki ama belki doğumdan hemen sonra müdahale edilmesi gereken bir durum vardır bebekte, bilip önlem almak cok daha doğru. Doktorum bana öyle dedi, bazen bebekte kalp anomalisi oluyor mesela, biz doğuma girek kalp cerrahıyla birlikte giriyoruz her türlü önlemi alıyoruz falan dedi. Sağlıkla gelsin minnoşlarımız 💕