Srp12345 doktoruna söyle canım bendede çok oluyordu acile gittim kan iidrar aldılar temiz çıktı bende 1 hafta sonra kontrolde doktoruma söyledim oda çokmu oluyor kaşıntın dedi evet dedim sonuçları gösterdim oda dermotolije yönlendirdi baktı cildin çok kuru kendini kese yapma çok sık ve sıcak suyla banyo etme dedi ilaç yazdı losyon krem ve hap doktoruma gösterdim kullan 2 haftaya gel duruma bakıcam dedi şuan iyiyiz çok kaşıntı olmuyor sende doktoruna danış canım söyle mutlaka