Merhaba hamişler. Daha önce hamileyken 20 lik dış çektiren oldumu kadın doğum doktorum bı sorun olmadığını cektirebilecegimi söyledi iznimi aldım. Özel dişe gidiyorum 20 lik ağrıyan dişim sinirlere yakınmış yüzde 50 50 diş felci olabilir 6ay boyimca hissetmezsin sağ taraftaki dişlerini dedi cektirsem bı dert cektirmesem bı dert oldu korkuyorum da byle bişi başına gelen varmı acaba 😔