Merhabalar. İdrar testi negatif çıkıp hamile olduğunu öğrenen var mı ? Kan beta HCG dogru veriyor biliyorum ama beklemek istedim biraz. Adetim gecikti şüpheli bir durum var :) bugün 3. Gün olması gerek olmadı agrı gelip gidiyor üç gündür ama olmuyorum. Bugün test yaptım negatif çıktı. 1-2 gün daha bekleyeceğim gecikme olablir belki diye. Sizde durumlar nasıldı ?