Nostalgiaplatz benimde tecrübesizliğime geldi o dönem çok hastalandı biraz hastanede yattı bende sağıp vermek zorunda kaldım önce difraxla verdim ucu çok yoruyodu güzeldi memeyede biraz devam ediyodu iyi kötü sonra aventin setini almıştm dedimki boşunamı para verdm birazda bu biberonla vereyim dedim ona başlayınca memeyi tamamen bıraktı zaten zor tutuyodu ucu küçüktü slikon uç aldım onlada tutmadı memeyi bende düzensiz sağınca gitgide azaldı sonra birazda mama vereyim derken tamamen mamaya geçtik yaklaşık 2 ay emmiş oldu