Merhabalar son adet 5 Eylül ilk kontrole geçen hafta gitmiştim kese 3.9m çıkmıştı bebek yoktu bugün tekrar gittim 6+1 bebek yine yok kese büyümüş ama 12.1 mm çıktı haftaya tekrar gidicem bos gebelik mi acaba diye tedirgin oldum bu durumu yaşayan varmi aranızda