Evlatsevgisi2 TontikonunAnnesi 39 olduk ne gelen var ne giden ama bugün kasık ağrım ve kalcamin üzeri belim ağrıyor bacaklarıma vuruyor arada bı giriyo kivrandiyo resmen bu doğum belirtisi olabilir mi. Bilgisi olan varmı
TontikonunAnnesi Seminn böyle karnımda sancı gibi ağrılar var kasıklarıma inen ama uzun aralıklı bu sancıların başlangıcı mı bilemiyorum böyle ara ara adet sancısı gibi de ama gelen giden yok ne yazıkki 😔