Kızlar merhaba,
Doktora gitmeden önce çocuk doktoruma sormuştum röntgen çektircem sıkıntı olur mu diye olmaz dedi. Emzirmeye devam edebilirsin dedi. Dalar bi sebepten ötürü iki kere çektirdim. Sıkıntı emzirmem olur mu ? Sıkıntı olur diye iki saat bekledim ama bilemiyorum.