Irm_brk12 Ben bebek odası yapmadım yatak odamda koydum nasil koyduğunuzu paylaşabilir misiniz hanımlar benimki biraz düzensiz oldu beşik ortada gibi oldu bana da fikir olsun
Yzaman Irm_brk12 Benim ilk kızım da yerim yoktu oda yapamadım park beşik almistim yatağın yanına koydum komodinleri üst üste koymuştum şimdi evi büyüttük ilk kızıma oda yaptım ama 2.geliyor bu seferde komodin in birini makyaj masasının yanına koyacağım boşalan yere beşik gelecek
ikincifindik Irm_brk12 bende park beşik aldım yatağın yanında. 2. Geliyor oğluma oda yapmam lazım ama 20 aylık olucak çok küçük geliyo bana yataktan düşer korkusu var