Irm_brk12 Ben bebek odası yapmadım yatak odamda koydum nasil koyduğunuzu paylaşabilir misiniz hanımlar benimki biraz düzensiz oldu beşik ortada gibi oldu bana da fikir olsun
nevarneyokk Irm_brk12 Ben iki komodini üst üste koydum ve tek dolap haline getirdim yer açılan benim yan kısmıma da beşiği koydum eski düzenim bi nevi bozulmamış oldu
SemaMert Bende yatak odasına koydum kiracı olduğum için oda yapmadım ayrıyetten . resim atmayı bilsem atardım