Kızlar 13 haftalık hamileyim üç gün önce kanamam oldu doktora gittim bebek iyi çok şükür o kan plesantadan gelmiş plesanta biraz aşağıdaymış yatak istirahati verdi düşük önleyici iğne yaptı (pruloton) İğneden sonra kanamam kesildi ama kahverengimsi hafif akıntım oluyor ara sıra çok az birde afedersiniz ilaç kokuyor bu normal midir. Yaşayan var mı acaba.