fatmanur53_ Az önce hastaneden çıktım. Bebeğimin başı kanala yerleşmiş 1 cm açıklık var. Saat 8 de alttan muayene için tekrar çağırdı neden çağırdığını anlamadım açıklık yoksa suni sancı mı verecekler. Başına böyle gelen var mı