Kele-bekler1 Haklısın canım benim Allah razı olsun çok teşekkür ederim tabiki sorarım insallah mutlu haberlerimizi alırız amin insallah canımm🙏🏻🥰 merakliblog
Bitterimmm Kele-bekler1 Bende Cem beyin hastasıyım 😍 harika bir doktor 3.transferimiz var haftaya inşallah hayırlı sonuçlar alırız. Sizinde herşey çok güzel ilerler inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Kele-bekler1 İmsallah canımm benimm hepimiz için hakkımızda hayırlısı olsun en yakın zamanda bebişlerimizi kucagımıza alalım insallah 🙏🏻 Bitterimmm
Kele-bekler1 Bende genelde taze transfer yapıyor diye biliyorum yani benim iki arkadaşımda o şekilde oldu ama kişinin durumuna bağlıdır bence biraz o canımm Bitterimmm
Bitterimmm Kele-bekler1 inşallah hayırlısı ile pozitif görürüz bende transfer öncesi muayeneye geldim inşallah bakalım hangi gün diyecek