Kele-bekler1 bunlar zaten tüp bebek ilaçlaro canım muadillerini kullandım ben de. Çok şükür ilk denemede tuttu 27hafta ikizlere gebeyim, çift transfer oldu.
Süreci kısaca anlatayım;
1: ilk muayene ve ilaçların yazılması
- 5 ya da 6 gün sonra kontrol muayenesi ve başka ilaçların eklenmesi
- Yumurtalar büyüyene kadar ortalama 2 güne bir kontrol muayeneleri
4.Yumurta toplanması işlemi(opu) Benim 10.günde yumurta toplama olmuştu ama daha geç oluyor genelde. Sabah aç karnına gidiyorsun, hastane önlüğü giydiriyorlar, ameliyathane gibi bi yere götürüyorlar çatala yatıyorsun kollarını masaya sabitliyorlar damar yolu açıp anestezi veriyorlar. Sorma sedyede uyanıyorsun, odaya alıyorlar, kahvaltı ve su veriyorlar ne kadar iyi yersen o kadar çabuk ayılırsın. Kahvaltı sonrası giyinip eve yallah😂 o gün ve bi sonraki gün regl benzeri ağrı oluyor sonra geçiyor.
- İlaçları kullanıyorsun yine sürekli değişiyor ilaçlar bu süreçte, tlfn bekliyorsun, opudan bi gün sonra arıyorlar şu kadar yumurta döllendi vs sonra günlük ya da 2 güne bir arıyorlar en son opudan sonraki 4.gün aradılar yarın transferi yapalım tok karnına ve ilaçlarını alıp gelin dediler.
- Transfer günü sabah karnımı doyurdum almam gerek ilaçları aldım gittim. İdrara sıkışık olmak lazımdı Yine hastane önlüğü yine aynı ameliyathane yine aynı çatal🙈 Embriyolog geldi anlattı ben sorularımı sordum dr geldi konuştuk sohbet ederek transferi yaptı dua ettim. Sonra çatalı kafam aşağıda kalacak şekilde eğdiler on dk öyle bekledim sonra sedye sonra hastane odası. Uzak yoldan geldiğimiz için bi gün kaldık böyle.
18 nisan sat, 29 nisan opu, 4 mayıs transfer