Dilara0606 Genelikle kiz annelerine sormak istiyorum bu soruyu sivilce ve leke olusma sorununu yasyanlar kiz annesimi oldunuz yada yaşayanlar nasil geçirdi
gldn065807 Dilara0606 yok canım aksine benim yüzüm düzeldi çok şükür kızım olacak oğlumda çok kötü olmuştu bunun hormanlarla alakası var galiba 😊
Merve_KOPUK Dilara0606 benimde kizim olcak ama oyle cok problem yasamadm adet zamanim yaklastiginda 1-2 sivilcem cikardi onun gibi ara ara çıkıp gidiyo sonra hatta aksine eşim hamilelik cok yakıştı sana diyo 😂😂
Gulsah1616 Dilara0606 kızımla 34. Haftamız. yüzümde küçük bir sivilce bile çıkmadı. Aksine yüzüm parladı 😍
Dilara0606 gldn065807 anladım canım saol ben daha 9 haftadayim sivilce ve lekelenme olunca insan bi dusunuyo hani hep diyolar ya kiz olunca annenin gizelligini alir filan diye o yüzden sormak istedim 🤭😁😊
Gulsah1616 Dilara0606 😁 valla az kaldı gelişine umarım bir sürpriz olmaz😁 dediğiniz gibi sağlıkla gelsinler 🙏